onsdag 28 april 2010

Avdelning G

Idag kom det en ny tant hit. Hon säger hela tiden att jag har myror
i ögonen och jag tror henne. Jag tror att hon ser nåt i mina ögon som
inte borde  vara där.

Sen har vi K. Jag brukar inte ogilla människor men den här mannen är
enligt mig riktigt obehaglig. Idag när han fick syn på mig skrek han
"ZARRAA! JAG ÄLSKAR DIG!" och sen kom han fram och frågade om
han fick känna på mitt hår. Jag sa nej.
Han kände på mitt hår ändå.
Första gången jag t räffade K frågade han mig om jag hade mens.

Har vi S. Hon går runt och låter hela tiden. Stirrar ner i marken.
Tror att hon har gjort något fel hela tiden och säger att hon är så dålig och
så.

Sen är det Ka. Hon är lika gammal som jag. Hon kan knappt svenska och om
hon fick bestämma skulle hon ligga i sängen tills hon svalt ihjäl.
Nu är hon ju här så hon får dropp och så blir hon upptvingad ibland.
Jag virkade ett hjärta till henne för att visa att jag bryr mig.

Sen har vi A. Schizo tanten. Henne virkade jag också ett hjärta till.
Hon är snäll och ler mot mig. Berätttar sina lusiga historier och
hoppas att det ska gå bra för mig när jag ska göra någon undersökning.
hon är snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar